معاون سپاه اردبیل:

ایران در نظم نوین جهانی نقش آفرین اصلی است

اردبیل- معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایران اسلامی در نظم نوین جهانی نقش آفرین اصلی در منطقه و سطح بین المللی است.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۸۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

ایران در نظم نوین جهانی نقش آفرین اصلی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، پناهیان پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: در نظم نوین جهانی شاهد افول قدرت آمریکا و غرب هستیم که مصداق روشن آن را در اتفاقات اخیر غزه، یمن و خاورمیانه شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا در دست گروه مردمی و شبه نظامی در فلسطین و یمن ناتوان و عاجز مانده و این روشنگر حقیقت عصر معاصر است که آمریکا و سردمداران غرب در سراشیبی نابودی قرار گرفته اند.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: کشور ما ایران در این شرایط خاص جایگاه ویژه ای یافته و در عرصه های داخلی و بین المللی نقش اساسی خود را به شایستگی انجام می دهد.

پناهیان ورود ایران را به مجموعه جهانی شانگهای و بریکس یادآور شد و بیان کرد: ورود ایران به این قطب بندی توانمند اقتصادی، فروش نفت و تعاملات تجاری رو به رشدی را نشان می دهد.

وی احیای ۶ هزار واحد تولیدی، کاهش نقدینگی کشور ازز ۴۲ درصد به ۲۷ درصد و رشد اقتصادی روبه جلو را از دیگر شاخصه های ممتاز جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و تعالی توصیف کرد و گفت: چشم انداز روشنی پیش روی ملت ایران در سال های آینده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به حساسیت انتخابات ۱۱ اسفند و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای اشاره و تصریح کرد: این رویه قطعاً دشمن را در تغییر سیاست های خود مجاب خواهد کرد تا دست از فشار و تحریم ناجوانمردانه برداشته و به استقلال حاکمیت ملی ایران احترام بگذارد.

پناهیان افزود: در حوادث سال گذشته دشمن دل به اغتشاشات بست تا از این فضا به نفع خود استفاده کند اما با حضور مردم بساط فتنه گری ها برچیده شد تا آمریکا و غرب با اذعان به شکست در این حوادث به حاکمیت ملی ایران احترام بگذارد.

وی حفظ وحد ملی و انسجام داخلی را تاثیرگذار در سیاست های دشمنان و تصمیم گیری های آنها عنوان کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند قدرت ملی ایران را دوچندان خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار