سردار افضلی:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و پیشرفت کشور است

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات پیام اقتدار نظام اسلامی را به دنیا مخابره می کند و ضامن امنیت و پیشرفت کشور در آینده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۰۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی کارکنان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت الله بهاءالدینی برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست با تسلیت وفات اسوه صبر و استقامت و الگوی جهاد تبیین، حضرت زینب کبری سلام الله علیها، گفت: امروز ایران  اسلامی محور بزرگ ترین جبهه جهانی مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها و قرارگاه امام حسین علیه السلام در دفاع از مظلومین است.

سردار علی افضلی با اشاره به توصیه های ده گانه فرمانده کل قوا به بسیجیان در هفته بسیج سال جاری؛ بصیرت افزایی در خود و دیگران، امیدآفرینی، جذب نیروهای طراح در کنار نیروهای عملیاتی و توکل به خدا در همه امور، به دست گرفتن ابتکار عمل در قضایای مهم و پرهیز از غرور، دوقطبی سازی کاذب و کارهای نمایشی بدون محتوا و همچنین امانتداری و تقویت روحیه ما می توانیم را از جمله سفارش های مقام معظم رهبری دانست و مورد تأکید قرار داد.

این مقام مسئول، مردمی بودن را یکی از اصول متمایز انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اسلام، رهبری و ولایت فقیه و نقش آفرینی مردم در همه عرصه ها، سه رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار افضلی با یادآوری فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر، افزود: از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، انواع تهدیدات نظامی و بحث تحریم های مختلف علیه ملت ما از سوی دشمنان شروع شد و هرگاه مشارکت مردم در عرصه های گوناگون بیشتر بود، این تهدیدات کم رنگ تر و در فتنه های گوناگون، این تهدیدات و تحریم ها شدت بیشتری پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: دشمن به دلیل ناکامی در توطئه ها خود و نقشه های میدانی، روی به جنگ ترکیبی در حوزه های زمینی، هوایی، فضایی و فضای مجازی و سایبری آورد و حوزه جدید جنگ شناختی را نیز اضافه کرد تا بر مغزها و افکار عمومی تسلط یابد.

سردار افضلی گفت: اگر دشمن بتواند بر مغزهای یک ملت تسلط پیدا کند، آنگاه می  تواند سرزمین آنها را نیز تصرف کند؛ لذا دشمن علی رغم انبوه خدمات ارائه شده به مردم و پیشرفت های وسیع در عرصه های مختلف، به دنبال ترویج احساس ناکارآمدی نظام در بین مردم است؛ زیرا احساس ناکارآمدی از خود ناکارآمدی خطرناک تر است.

وی ادامه داد: مهم ترین کاری که دشمن می خواهد انجام دهد، تصویرسازی غلط از وضعیت کشور برای افکار عمومی جهانی و اذهان مردم در داخل است.

سردار افضلی، حضور پرشور مردم درعرصه های دفاع از انقلاب و نظام را عامل ناکامی دشمنان در انواع فتنه ها و توطئه ها دانست و تأکید کرد: دشمن برای بحث انتخابات مجلس و خبرگان رهبری هم برنامه های مختلف دارد و تلاش می کند با دامن زدن به بحران هایی به صورت عینی، بین مردم صندوق های رأی فاصله بیندازد و مشارکت حداکثری مردم را کم رنگ کند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون؛ رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات پیام اقتدار نظام اسلامی را به دنیا مخابره می کند و ضامن امنیت و پیشرفت کشور در آینده است.

وی، با یادآوری این نکته که بعد از فتنه های گذشته همچون سال 88 شاهد تحریم های گسترده از سوی دشمنان انقلاب اسلامی بودیم، گفت: آثار و برکات مشارکت عمومی و حداکثری باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان و افزایش رشد و پیشرفت کشور و بهبود شرایط در زمینه های مختلف می شود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل منطقه ای و بین المللی نیز اشاره کرد و با یادآوری شکست اصول دکترین بن گورین صهیونیست ها، گفت: اصل بازدارندگی و اشراف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی در هم شکست و آنها در انتقال میدان نبرد به طرف مقابل و تأمین امنیت شهروندان خود هم ناکام شدندو اکنون هزاران نفر در سرزمین های اشغالی آواره شده یا در حال بازگشت به سرزمین مادری خودشان هستند.

وی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به مرزهای بالاتر از بازدارندگی و ضربت متقابل را یادآوری کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه و الگوگیری از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و رهبری داهیانه امامین انقلاب، به نقطه ای بالاتر از اقتدار بازدارنده و ضربت متقابل، برابر دشمنان رسیده ایم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، جهاد تبیین و بصیرت افزایی را رسالت همه دلسوزان انقلاب و کشور دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار