مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز، ویژه دانش آموزان دختر و پسر در کانون فرهنگی تربیتی اقبال لاهوری و حوزه علمیه زینبیه(س) زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۵۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، با حضور قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش، حسین نهاری معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناسان اداری و مدیران دارالقرآن های دخترانه و پسرانه مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله منطقه‌ای دخترانه و پسرانه در کانون فرهنگی تربیتی اقبال لاهوری و حوزه علمیه زینبیه(س) زهک برگزار شد.

قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش زهک بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز را انس گرفتن دانش‌آموزان با قرآن و اهل بیت (ع) است، شناسایی استعدادهای قرآنی و شکوفا نمودن این استعدادها و آمادگی برای شرکت در مسابقات مرحله استانی برشمردند.

وی افزود: پس از بررسی و اعلام نتایج ضمن تقدیر از کلیه شرکت‌کنندگان برای منتخبان مرحله منطقه ای جهت شرکت در مرحله استانی دوره‌های توانمندسازی با حضور اساتید مجرب در رشته های مختلف برنامه‌ریزی خواهد شد.

کوچکزایی تصریح کرد: این دوره از مسابقات ویژه دانش‌آموزان برگزیده مرحله آموزشگاهی در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و مطابق مسابقات کشوری و استانی بصورت مقطع و دوره تحصیلی با حضور بیش از ۶۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر برنامه ریزی و برگزار گردید.

شایان‌ذکر است مسابقات مرحله استانی (قطب سیستان) در روزهای اول و دوم اسفندماه به میزبانی شهرستان زهک برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات