نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مراسم معنوی اعتکاف فرصتی برای جلب رضایت خدای متعال است.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۷۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در بازدید از مساجد محل برگزاری اعتکاف و دیدار با جمعی از معتکفان زاهدان، افزود: اعتکاف توفیقی است که خداوند در ماه مبارک رجب، در اختیار شما معتکفین قرار داده و باید به بهترین شکل ممکن، از این فرصت بهره لازم را ببرید.

وی ادامه داد: ماه مبارک رجب، یک ماه ویژه خداوند برای شروع یک برنامه عملی و اخلاقی سیر و سلوک معنوی برای طی مراحل کمال در راستای اما شدن برای ضیافت الهی است.

محامی تاکید کرد: برای وارد شدن به ضیافت الهی باید روح و جانمان را پاک کرده و آماده حضور کرده و در این راستا باید از ماه مبارک رجب اقدام به اجرای برنامه کنیم.

وی تاکید کرد: در ماه مبارک رجب استغفار کردن و در ماه شعبان به جزاستغفار زیاد، صلوات فرستادن بر محمد آل پاک‌محمد (ص) بسیار تاکید شده است.

وی اضافه کرد: بعد از ماه مبارک رمضان اگر تغییری در وجود خود حس کردید بدانید واقعاً در ضیافت الهی توانسته اید بهره گیری لازم را داشته باشید و اگر تغییری نداشتید بدانید نتوانستند وارد ضیافت الهی شده و استفاده لازم را ببرید.

وی خطاب به معتکفان بیان کرد: اعتکاف بهترین فرصت برای خلوت با خدا و راز و نیاز با معبود است، اعمال خودمان را باید در این ایام خاص، بررسی کنیم که چه کردیم و آیا خداوند از کردار و رفتار ما راضی هست؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار