خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از توزیع ۱۱۲۴ بسته کمک معیشتی توسط گروه های جهادی در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۷۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

سردار محمود معین‌پور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در آیین توزیع یکهزار و ۱۲۴ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: کمک‌های مومنانه جز تدابیر رهبر انقلاب است که با حمایت و پشتیبانی بانک رفاه، قرارگاه محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی توزیع می‌شوند.

 

او با بیان اینکه این گروه‌ها به روستاهای هدف از پیش شناسایی شده اعزام می‌شوند، افزود: این کمک‌ها به دست نیازمندترین افراد در روستاها تعلق می‌گیرد.

 

سردار معین‌پور ضمن تاکید بر این نکته که در طول سال یکی از اقدامات سپاه و بسیج کمک به مردم محروم است، بیان کرد: در حوزه‌های محرومیت زدایی اقدامات بزرگی انجام می‌شود و در تابستان نیز حدود ۲ هزار کولر با همکاری کمیته امداد میان نیازمندان پخش شد.

 

او یادآور شد: توزیع جهیزیه برای امر ازدواج نیز طی ماه‌های گذشته به زوج‌ها اختصاص یافت و بسته‌های جدید جهیزیه نیز در راه است که تمام تلاش ما بر این است تا قبل از پایان سال و در دهه فجر یا نیمه شعبان کمک‌های جهیزیه و سایر کمک های مومنانه به نیازمندان ارایه شود.

 

سردار معین پور به اقدامات عمرانی در حوزه‌های بهداشتی و اشتغال زایی، آب و جاده روستایی اشاره کرد که کارهای بزرگی صورت پذیرفته و برخی نیز در حال اجرا هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها