خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود گفت: ایجاد فضای گفتمان دانش آموزی و یافتن زبان گفتگو با نسل جدید با اتخاذ رویکرد تعاملی و پذیرفتن تفاوت‌ها یک ضرورت غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۰۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

ضرورت ایجاد فضای گفتمان دانش آموزی و یافتن زبان گفتگو با نسل جدیدبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود با محوریت اردوی راهیان نور، برنامه‌های دهه فجر و انتخابات با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و سایر اعضا در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار گردید.
در این نشست پیرامون اعزام دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور، برنامه ریزی و هماهنگی لازم صورت گرفت و در ادامه، ظرفیت‌های آموزش و پرورش و بسیج برای افزایش مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات ارزیابی شد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به لزوم زمانبندی مناسب در تقویم اجرایی برنامه‌های راهیان نور، دهه فجر و انتخابات بر تعامل سازنده آموزش و پرورش و بسیج به منظور آگاه سازی و نقش دهی به رای اولی‌ها در قالب برگزاری جشن تکلیف سیاسی تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز در سخنانی به اهمیت بکارگیری رویکرد تلفیقی در موضوع انتخابات پرداخت و گفت: ایجاد فضای گفتمان دانش آموزی و یافتن زبان گفتگو با نسل جدید با اتخاذ رویکرد تعاملی و پذیرفتن تفاوت‌ها یک ضرورت غیرقابل انکار است.
او از تلاش کلیه دست اندرکاران اعتکاف دانش آموزی اعم از دستگاه‌های اجرایی، هیئت‌های مذهبی و جریان‌های جهادی و انقلابی که در یک عملیات مشترک تربیتی، زمینه تقویت و توسعه معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانش آموزان را فراهم نمودند، قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها