صنعتگران سیستانی با لباس محلی پای صندوق‌های رای می‌روند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی نیمروز گفت: صنعتگران این شهرستان در انتخابات اسفندماه امسال با لباس محلی مشارکت حداکثری خود را به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۲۱
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج نیمروز، ایرج نصیرآبادی هفتم بهمن‌ماه اظهار کرد: هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی نیمروز با حضور امام جمعه، رئیس شورای فرهنگ‌عمومی، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سه نفر از اعضاء حقیقی شورا، نماینده موسسات فرهنگی و هنری و سایر اعضاء در این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی نیمروز افزود: یکی از مهمترین مباحث این جلسه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو و تلاش همه دستگاه‌ها در راستای شفاف‌سازی انتخابات و هدایت مردم به سمت انتخاب فرد اصلح بود که هر اداره مکلف شد تا در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.
او تاکید کرد: در شهرستان نیمروز تعداد زیادی صنعتگر و هنرمند صنایع‌دستی فعالیت دارند که هر ساله پرشور تر از دور قبل در انتخابات شرکت می‌کنند و با توجه به پیشنهاد خود آنها و تاکید شورای فرهنگ‌عمومی مقرر شد تا صنعتگران این شهرستان در انتخابات اسفندماه با لباس بومی محلی شرکت کرده و حضور حداکثری خود را به نمایش بگذارند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز ادامه داد: همچنین مقرر شد تا زمان انتخابات نسبت به برگزاری کارگاه‌های بصیرت افزایی، تبلیغات روشنگرانه به دور از جانب‌داری سیاسی و تبیین شاخصه‌های فرد اصلح اقدام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار