خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدا در بین اعتکاف کنندگان مسجد فاطمه زهرا«س» شهرستان ایذه

یادواره شهدای شهرستان ایذه با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه و ریاست اداره تبلیغات اسلامی  در بین اعتکاف کنندگان مسجد فاطمه زهرا«س» شهرستان ایذه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۷۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه:

 

سرهنگ اکبر میرنام با اشاره به اینکه تلاش دانش آموزان در جبهه علمي مي تواند آينده كشور را تضمين كند، افزود: دشمن در زمان فعلي با استفاده از تمامي ابزار سعي در سست كردن عقيده و باور نوجوانان و جوانان را دارد كه شايسته است دانش آموزان نسبت به اين امر بصيرت کافی داشته باشند.

 

وي دفاع عقلاني از دين را در مقطع کنونی وظيفه اصلي دانش آموزان خواند و بيان كرد: دانش آموزان بايستي همواره به دنبال الگوهاي ديني و اسلامي باشند كه سيره زندگاني ائمه اطهار «ع» بهترين چراغ راه است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با بيان اينكه دانش آموزان مي توانند در احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر پيشقدم شوند، افزود: اگر نوجوانان در راه ترويج امور اخلاقي و ديني ثابت قدم باشند در آينده جامعه اي عاری از هرگونه فساد خواهيم داشت.

 

میرنام ضمن گرامیداشت ۴۰ شهید دانش آموز شهرستان ایذه بیان کرد: شهدا با خدا معامله كرده اند و تا زماني كه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه ايران حاكم است آسيبی به اين كشور نمي رسد و شایسته است که دانش آموزان این شهدای بزرگوار را  الگوی خود قرار دهند.

 

سرهنگ میرنام افزود: شهدا كساني بودند كه از جان خود گذشتند تا ما به آرامش حقيقي دست يابيم و شايسته است كه قدردان خون آنان باشيم و راه پرنورشان را با تمام توان ادامه دهيم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در پایان ضمن دعوت مردم در انتخابات افزود: دشمن با دروغ پراکنی مختلف در صدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و وظیفه ی همه ی ما در این مقطع حمایت همه جانبه از کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار