معاون مشارکت های مردمی، برنامه ریزی و اعتبارات نوسازی مدارس آذربایجان شرقی معارفه شد

تبریز- با حکم مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، معاون مشارکت های مردمی، برنامه‌ریزی و اعتبارت نوسازی مدارس استان منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۹۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صبح امروز با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و همکاران این اداره کل، آیین تکریم و معارفه معاون مشارکت های مردمی، برنامه ریزی و اعتبارات نوسازی مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد.

در آیین، از زحمات محمد نجفی، معاون سابق مشارکت های مردمی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، قدردانی و با حکم فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مجید دستوری به عنوان معاون مشارکت های مردمی، برنامه ریزی و اعتبارات این اداره کل منصوب گردید.

فرهودی در این آیین اظهار داشت: معاونت مشارکت های مردمی به لحاظ ارتباط با خیرین و جذب کمک های مردمی، از جمله مهمترین معاونت ها است.

وی ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله آقای نجفی، افزود: حاج آقا نجفی از جمله حرفه ای ترین افراد ما در حوزه جذب مشارکت های مردمی بوده و هست و لذا زین پس نیز برای بهره مندی از تجارب ایشان، به عنوان مشاور بنده در امور مشارکت های مردمی و جذب خیرین با نوسازی مدارس همکاری خواهند داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پایان گفت: از خداوند متعال برای حاج آقا نجفی طول عمر با عزت و با برکت همراه با موفقیت های روز افزون و برای مهندس دستوری، موفقیت در این مسئولیت خطیر را از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم و امیدواریم تا هر دو عزیز در تمامی مراحل زندگی، همواره پاینده و سربلند باشند.

لازم به ذکر است که مهندس مجید دستوری، پیش از این در مسئولیت های همچون، مهندس ناظر، سرناظر، مسئول پژوهش، مسئول دفتر فنی و معاونت فنی در اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی فعالیت داشته اند.

واحد روابط عمومی و همکاران اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب شایسته، برای هر دو عزیز آرزوی موفقیت روز افزون را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها