فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اهمیت جمعیت جوان، بانشاط وپویا، گفت: فرهنگ سازی در راستای اقناع عمومی به فرزندآوری بسیار ضروری است.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۱۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ چهارمین جلسه قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع جوانی جمعیت و پایداری خانواده  در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان  با حضور سردار اکبری  تشکیل شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه ضمن تسلیت رحلت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)  از حضور همه مسولین ادارات،  نهادها و کمیته های مختلف کارگروه جوانی جمعیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: جمعیت جوان، با نشاط و پویا یکی از مولفه های قدرت  در هر کشور است.

سردار علی محمد اکبری افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس جوانان ما جنگ  را مدیریت  کردند و شهدای زیادی از این قشر تقدیم نظام شد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد، در این برهه از زمان هم برای پیشبرد اهداف مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی؛ به جمعیت پرنشاط و جوان بیش از پیش نیازمند هستیم و بدیهی است که با پیری جمعیت و کاهش جمعیت، دشمن بر  ما مسلط خواهد شد.

 وی  با عنوان این موضوع که سالخوردگی جمعیت و مقابله با آن از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان آینده هولناک یاد کردند، اظهار داشت: بایستی همه ادارات، سازمانها و نهادهای انقلابی در راستای اهداف جوانی جمعیت به صورت جهادی وارد میدان شوند.

سردار اکبری از کمیته های مختلف کارگروه جمعیت و پایداری خانواده بسیج جامعه پزشکی تقدیر و تشکر کرد و خواستار فعالیت جهادی در این زمینه شد.

وی، مسئولیت سپاه استان چهارمحال و بختیاری در قرارگاه شهید سلیمانی را مطالبه گری و بسیج کنندگی دانست و  وظیفه کمیته تبیین و تبلیغ  برای فرهنگ سازی در راستای اقناع عمومی به فرزندآوری را بسیار ضروری عنوان کرد.

کاظم کبیری مسول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه این جلسه گفت: قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  هر ۴۵ روز در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در راستای کارگروه جوانی جمعیت و پایداری خانواده تشکیل می شود.

وی ا فزود: در این جلسات که با حضور مسئولین کمیته های ذی ربط و مسولین ادارات، سازمانها و نهادهای مرتبط با قانون جوانی جمعیت تشکیل و گزارش اقدامات در این راستا ارائه شده و مشکلات و معضلات بررسی و  آسیب شناسی می شود.

کبیری خاطرنشان کرد: در این جلسات میزان اجرای قانون جوانی جمعیت توسط ادارات بررسی و راهکارهای اجرای هرچه بهتر قانون ارائه می شود.

ارسال نظرات