خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستای اروانه از برپایی مراسم پرفیض اعتکاف همراه با کارگاه های آموزشی در مسجد صاحب الزمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۳۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر کشور، این مراسم با شور و حالی خاص در شهرستان سرخه و روستاهای آن با حضور رده های مختلف سن برپا شد.

احمد حافظی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستای اروانه در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با برپایی مراسم پرفیض اعتکاف در سراسر کشور، این مراسم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای اروانه در سرخه برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: این مراسم با برپایی کارگاه آموزشی با حضور سید ایمان تقوی، روانشناس در بین معتکفین، دورهمی های معرفتی معتکفین، برنامه های آموزشی و سرگرمی ویژه نوجوان معتکف، خاطره گویی راوی دوران دفاع مقدس همراه بود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) ادامه داد: برگزاری مراسم شام وفات حضرت زینب (س) در جمع معتکفین، برگزاری حلقه صالحین برای معتکفین در سنین مختلف، برپایی مراسم ولادت امام علی (ع) و نمایش فیلم و جمع خوانی سوره واقعه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است ایستگاه ایست و کنترل در ورودی روستای اروانه نیز به همت بسیجیان این روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها