خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس دادگستری شاهرود گفت: حوزه قضایی شهرستان شاهرود رتبه اول استان سمنان در دادرسی الکترونیک و ابلاغات الکترونیک را کسب نمود.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۲۵
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

رتبه اول حوزه قضایی شاهرود در دادرسی الکترونیک و ابلاغات الکترونیک استانبه گزارش خبرنگار بسیج، علی تقی‌خاکی اظهار کرد: در حوزه قضایی شاهرود ۹۹/۸ درصد ابلاغات به صورت کاملاً الکترونیک انجام می‌شود که این موضوع علاوه بر کاهش اطاله دادرسی و افزایش سرعت رسیدگی در پرونده‌ها، کاهش هزینه‌ها و حفظ حریم شخصی افراد را نیز به دنبال داشته است.
رئیس دادگستری شاهرود افزود: در راستای کاهش هزینه‌های دادرسی و تسریع در روند درخواست‌های مردمی، برخی اقدامات از قبیل گواهی رشد جهت دریافت وام ازدواج و هم‌چنین فک پلاک خودرو، با تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی؛ بدون هزینه دادرسی و بدون مراجعه به دفاتر خدمات قضایی بلافاصله با مکاتبه اقدام لازم صورت می‌گیرد.
او اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های کارکنان حوزه قضایی، دفاتر خدمات قضایی و البته ثبت‌نام عموم مردم در سامانه ابلاغ الکترونیکی ضمن حفظ این رکورد رضایتمندی بیشتری از شهروندان شاهد باشیم که این مهم با همکاری و آگاهی‌بخشی رسانه‌ها و جراید محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها