حجت‌الاسلام بیگدلی:

کاندیداها باید ارزش‌های اخلاقی را در انتخابات رعایت کنند

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انتخابات باید در چارچوب قانون اجرا شده و انتخابات باید اخلاق‌مدارانه باشد و کاندیداها از تخریب چهرۀ یکدیگر پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۷۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در جمع فرهنگیان شهرستان ابهر با بیان اینکه خداوند معلم بشریت است اظهار داشت: جایگاه و مقام معلمان در محضر الهی بسیار بالا بوده ومعلّم باغبان فطرت انسان است.

وی به فرمایشات رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: ایشان مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را چهار محور اساسی انتخابات عنوان کردند و لازم است متولیان کار بستر را برای این چهار محور آماده کنند.

وی افزود: طبق فرمایشات رهبری که فرمودند؛ ما در انتخابات به دنبال تحول هستیم و دشمن هم به دنبال تحول است؛ اما تحول دشمن ارتجاعی بوده و تحول ما انقلابی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تحول ارتجاعی یعنی برگشت به عقب و روی گردانی از ارزش‌ها و عقاید نظام جمهوری اسلامی و با توجه به اینکه جامعه ما اسلامی است، باید ارزش‌ها حفظ شود، اما این ارزش‌ها برای دشمن سنگین است و درصد نابودی آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با عدم مشارکت مردم در انتخابات انقلاب ارتجاعی به وجود آورد گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، زیرا مشارکت بالا قدرت چانه زنی و تاثیر گذاری نظام را در مجامع بین‌المللی بالا می‌برد و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: مشارکت بالا وحدت ملی را نشان می‌دهد و مسایل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و. کشور در سایه امنیت حل می‌شود.

وی تاکید کرد: انتخابات باید در چارچوب قانون اجرا شده و انتخابات باید اخلاق‌مدارانه باشد و کاندیدا‌ها از تهمت و افترا و تخریب یکدیگر پرهیز کنند.



فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار