فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اطلاعات سپاه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگانی، دشمن‌شناسی، تبیین و تحلیل مناسب و آگاهانه، دشمنان این نظام را در تنگنا قرار دادند.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۸۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی با اشاره به جایگاه اطلاعات سپاه پاسداران اظهار کرد: شاید یکی از دلایل توجه کمتر به اطلاعات سپاه، کثرت وضوح است، یا به نوعی عادی شدن، که البته این نشانه خوبی است؛ اطلاعات سپاه چنان بر امور اطلاعاتی اشراف دارد و موفق عمل کرده که ایجاد امنیت توسط آنان به یک امر روتین، عادی و روزمره تبدیل شده است و طبیعتاً در چنین محیط امنی شاید این تلاش‌ها عادی و طبیعی جلوه کند.

وی افزود: دقیقاً مصداق آن دریا و ماهی است که تا ماهی در دریا غوطه‌ور است نسبت به وجود دریا تأمل نمی‌کند و برایش عادی است تا زمانیکه دریا از او دریغ شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: انجام رسالت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی با نقش صیانتی و حفاظتی سربازان گمنام در سازمان حفاظت اطلاعات محقق خواهد شد.

وی با اشاره به نقش اطاعات سپاه پاسداران در امور داخلی و خارجی کشور عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی سپاه، رصد دائمِ مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به‌منظور شناخت تهدید‌ها است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان سر به زیر و سرگرم کار‌های اداری خود نیست بلکه یک ناظرِ آگاه و بینا و متوجه مسائل داخلی و خارجی است.

زارع کمالی با بیان اینکه مجموعه اطلاعات سپاه باید بطور دائم مسائل را رصد و تهدید‌ها را شناسایی کند، ادامه داد: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، امنیت حاصل فداکاری است که سربازان گمنام امام زمان عج در اطلاعات سپاه از آن دریغ ندارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان گفت: این سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگانی، اشراف کامل، زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی، تبیین و تحلیل مناسب و آگاهانه، دشمنان این نظام را در تنگنا قرار دادند.

ارسال نظرات