فرمانده سپاه مراغه:

مشارکت در انتخابات تقویت کننده قدرت نرم نظام است

تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: کشور در کنار توان نظامی بالا، به قدرت نرم هم نیاز دارد و مشارکت انتخاباتی، تقویت‌کننده این قدرت نرم به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۹۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری روز دوشنبه در نشست روشنگری - بصیرتی اصحاب رسانه این شهرستان افزود: مشارکت در کنار امنیت، رقابت و سلامت چهار اصل انتخابات پیش‌رو است.

وی با بیان اینکه امنیت انتخابات با تلاش نیروهای نظامی و اطلاعاتی و رقابت، به واسطه ایده‌پردازی نخبگان تحقق می‌یابد، اضافه کرد: سلامت انتخابات نیز با جدیت مورد نظارت قرار می‌گیرد زیرا رای حق‌الناس است.

حیدری با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی در تمام کشورهای دنیا وجود دارد، اظهار داشت: مشکلات معیشتی نباید مانع از حضور برخی از افراد در پای صندوق‌های رای شود.

فرمانده سپاه مراغه گفت: دشمنان طی آخرین سناریو خود برای جنگ ترکیبی با ایران ۱۰ فرمان از جمله پنهان کردن پیشرفت‌ها و ضریب دادن به مشکلات یاس‌آور را در دستور کار دارند.

 حیدری با بیان اینکه آنان در مقابل پیشرفت‌های کشورهای خصم ایران را بزرگ جلوه می‌دهند، افزود: دشمنان با هجمه رسانه‌ای خود می‌خواهند برخی از فسادهای محدود را به همه مسئولان کشور تسری دهند و مردم را از بهتر شدن اوضاع ناامید کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان کشته‌سازی را در هر اعتراض کوچک و بزرگی دنبال می‌کنند، اضافه کرد: آنان از هر فرصتی برای مسخره کردن نهادهای انقلابی بهره می‌گیرند.

به گفته وی ترویج و تبلیغ برخی از افراد ناکارآمد در انتخابات پیش‌رو نیز در دستور کار دشمنان قرار دارد تا به ظن خودشان، به ملت ایران ثابت شود که نظام ناکارآمد است.

وی افزود: دشمنان حتی فساد مسئولان منتخب مردم را به حساب نظام می‌گذارند و چهره‌های پاک و قهرمان در عرصه سیاست را تخریب می‌کنند تا به عنوان اسوه به جامعه معرفی نشوند.

اصحاب رسانه از جهاد امیدآفرینی غافل نشوند

فرمانده سپاه مراغه بیان کر: همین جوانانی که با هوش مصنوعی، آبگرمکن هوشمند را در شهرک صنعتی مراغه طراحی کرده‌اند، از مصادیق خودباوری کشورمان هستند و اصحاب رسانه نباید از جهاد امیدآفرینی غافل شوند.

 حیدری، برجسته‌سازی پیشرفت‌ها و خدمات نظام و انقلاب، مشارکت‌های مردمی و امور خیرخواهانه را از جلوه‌های امیدبخش محتوای رسانه‌ها دانست و افزود: جوانان ما در برخی از زمینه‌های فرهنگی از جمله پرهیز از اسراف باید محتوا تولید کنند.

وی این را هم بیان کرد که استقلال همه‌جانبه کشور و رشد معنویت که از نمودهای آن استقبال خوب مردم از آیین اعتکاف در روزهای اخیر بود، جزو دیگر سوژه‌های امیدبخش رسانه‌هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها