پنج خانواده قرآنی استان اردبیل تجلیل شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح لشکر فرشته‌ها، از تجلیل پنج خانواده قرآنی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۰۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

پنج خانواده قرآنی استان اردبیل تجلیل شدند

به گزارش بسیج از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون روز یکشنبه در این زمینه اظهار کرد: این پنج خانواده که از سوی کانون‌های تخصصی خواهران شناسایی شده بودند، همزمان با اجرای طرح لشکر فرشته‌ها در استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود: «اکرم هژبری» مادر «علیرضا رحمانی» قاری برتر قرآنی قرائت تحقیق و ترتیل، «اعظم نوروزی» مادر «مونا کریم‌نژاد» حافظ کل و دارای رتبه استانی، «فاطمه حبیب‌زاده» حافظ ۲۰ جزء و مقام نخست ۲۰ جزء استانی، «سمیه قلی‌زاده» مادر و حافظ کل و مربی قرآن «پریسا ثروتی» حافظ ۲۰ جزء و دارای مقام استانی و مربی قرآن کریم افرادی بودند که تجلیل و تکریم شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: همزمان با اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی در سطح کانون‌های مساجد، طرح ویژه لشکر فرشته‌ها با تلاش کانون‌های تخصصی خواهران با هدف شناسایی و تکریم خانواده‌های قرآنی این استان به اجرا درمی‌آید تا برای نخستین بار از زحمت‌های مادرانی که در تلاش هستند تا فرزندان قرآنی تربیت کنند، تجلیل شود.

بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مساجد استان اردبیل فعالیت می‌کنند و ۶۰۸ کانون فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف استان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ درصد در مناطق روستایی و ۴۰ درصد در مناطق شهری بوده و تاکنون ۸۹ پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد این استان ثبت و فعال شده است.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال نظرات