امام جمعه اردبیل:

ملت از طریق انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنند

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ملت از طریق انتخابات می توانند سیاست اقتصادی، سیاست خارجی و سیاست تربیتی و فرهنگی خود را تعیین کنند.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۱۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

ملت از طریق انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سیدحسن عاملی اظهار کرد: مسئول خوب انتخاب کردن یک حسنه بزرگ است و امروز دشمن با ۲۰۰ کانال شب و روز ملت ما را دعوت می کند که صحنه و میدان را در انتخابات خالی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تکریم بزرگ یک ملت به این است که خود ملت در مراکز حساس تصمیم گیری کشور حاضر باشد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: این امر مهم با انتخابات تامین می شود و ملت از طریق انتخابات می توانند خودش نوع سیاست اقتصادی، نوع سیاست خارجی و نوع سیاست تربیتی و فرهنگی را تعیین کنند.

عاملی ادامه داد: این مهم در کشور ما با هزینه بسیار سنگینی به دست آمده است مبادا کسی از این حق بزرگ خود استفاده نکند چرا که مقام معظم رهبری فرمودند؛ انتخابات آن نقطه حساس وصل افکار و آرا مردم به بدنه نظام اجرایی است.

وی افزود: دشمن با ۲۰۰ کانال شب و روز ملت ما را دعوت می کند که صحنه و میدان را خالی کند یعنی میدان را به خود آنها بسپارد آنهایی که در غزه ۱۳ هزار طفل را قطعه قطعه کردند و هنوز هم از خون آشامی خود سیر نشده اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرنگان رهبری تصریح کرد: رای دادن طبق فرمایش مقام معظم رهبری نشان زنده بودن است کسی که تماشا می کند تا دیگران برایش تصمیم بگیرند او مرده است در نظام اسلامی علاوه بر زنده بودن، عبادت هم است و شایسته است که با قصد قربت به پای صندوق های رای برویم.

عاملی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ با هر انتخاباتی خون تازه ای در رگ های کشور تزریق می شود و به همین خاطر طی سال های متمادی دشمن خواسته است که در ایران یا انتخابات نباشد یا کمرنگ باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با هزاران ترفند از جمله تحریم می خواهد خون نظام را گرفته، فلج کند. مسئول خوب انتخاب کردن یک حسنه بزرگ است دفتر حسنات خود را از این حسنه خالی نگذاریم و بالعکس گاهی قصور ما باعث می شود تولیت امور مهم به دست انسان های ناسالم بیفتد و فسادهایی درست شود که مسببین آن همه باید پاسخگو باشند.

امام جمعه اردبیل گفت: جناب سلمان روایت می کند که رسول خدا(ص) فرمود؛ هر کس بر هفت مسلمان بعد از من تولیت پیدا کند ولی با عدالت در آنها عمل نکند و با سنت من با آنها برخورد نکند خدا را در حالی ملاقات می کند که خدای متعال بر او غضبناک است .

عاملی همچنین افزود: رسول خدا(ص) فرمود؛ هر کس بر ۱۰ نفر تولیت پیدا کند ولی با عدالت با آنها عمل نکند روز قیامت می آید در حالی که دو دست او و دو پای او و راس او در حلقه تنگ برنده و خاردار قرار دارد یعنی در نهایت فشار است علت آن این است که برای مردم فشار درست کرده حالا باید فشار ببیند فشار قبر هم از همین جاست طبق روایات عده ای در برزخ میخ در دیوار هستند.

وی اضافه کرد: این روایت درباره ۱۰ نفر صادر شده در حالی که کار یک نماینده که انتخاب می شود وحشتناک تر است چون بعد از تایید اعتبار نامه ولایت ۸۰ میلیون ایرانی در دست اوست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار