جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: علی‌رغم کمبود امکانات و تجهیزات نظامی دشمن در طول دفاع مقدس با وجود دلاورمردانی از جنس نبوغ و خلاقیت همانند شهید والا‌مقام حسن باقری و دیگر شهدای اطلاعات سرنوشت جنگ آن طوری رقم زده شد که عِده و عُده دشمن در مقابل عزم و اراده این عزیزان محکوم به پذیرش شکست شدند.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۴۷
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت‌اله کریمیان  ضمن گرامیداشت ۹ بهمن‌ماه سالروز شهادت سرلشکر پاسدار حسن باقری و روز اطلاعات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تاریخ این سرزمین سرشار از خاطرات تلخ و ناگوار تعرضات دشمنان و بیگانگان است؛ اما تنها دوران پرشکوه دفاع مقدس است که با جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان مخلص و امت ولایت‌مدار تحت فرماندهی امام راحل عظیم‌الشأن و برجسته‌ترین و پرشکوه‌ترین قطعه تاریخ ایران تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: در دفاع مقدس نقش فرماندهان و نیرو‌های اطلاعات عملیات یک نقش بی‌بدیل و تاریخ‌ساز بود. عزیزانی که از برجسته‌ترین رزمندگان هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ فنی و تخصصی بودند و با آگاهی از شرایط زمان خود خالق صحنه‌ها و جلوه‌های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی بودند.

کریمیان در ادامه افزود: طرح‌ریزی عملیات‌ها پیروزمندانه و فراهم نمودن شرایط اجرای این عملیات‌ها با نگاه نافذ و هوشمندانه فرماندهان رزمندگان اطلاعات عملیات انجام می‌گرفت و با در دست‌گرفتن جان شیرین خود با خطرپذیری بسیار بالا گشایش‌های بسیار روشنی در عرصه‌های دفاع مقدس ایجاد کردند.

وی، اضافه کرد: علی‌رغم کمبود امکانات و تجهیزات نظامی دشمن در تمام طول ۸ سال دفاع مقدس که می‌توانست سرنوشت جنگ را علیه ما رقم بزند، اما با وجود دلاورمردانی از جنس نبوغ و خلاقیت همانند شهید والا‌مقام حسن باقری و دیگر شهدای افتخارآفرین و عزت بخش اطلاعات سرنوشت جنگ آن طوری رقم زده شد که عِده و عُده دشمن در مقابل عزم و اراده این عزیزان محکوم به پذیرش شکست شدند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان بیان داشت: دفاع مقدس سرشار از ناگفته‌هاست، ناگفته‌هایی که شاید برای خیلی‌ها قابل‌باور نباشد. چرا که حتی سرگذشت شهدای ما بنا به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی شبیه به افسانه‌هاست. اما این یک حقیقت است که رزمندگان ما خالق صحنه‌هایی بودند که درک آن‌ها برای عده‌ای دشوار است.

ارسال نظرات