امام جمعه اردبیل:

قطع مساعدت آمریکا و اروپا به آنروا انتقام از زنان و کودکان فلسطینی است

امام جمعه اردبیل در واکنش به قطع مساعدت آمریکا و اروپا از آنروا "آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک" را انتقام گرفتن از کودکان و زنان و بی‌گناهان و روسیاهی تاریخ توصیف کرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۶۹
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

قطع مساعدت آمریکا و اروپا به آنروا انتقام از زنان و کودکان فلسطینی است

به گزارش خبرگزاری بسیج  ، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز دوشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: آمریکا و اروپا بعد از یاس از زوال حماس و بعد از یاس از مهاجرت فلسطینی‌ها به کشورهای مجاور و بعد از طولانی شدن جنگ و جنایات اسرائیل، دیروز به جنایتی هولناک دست زدند.

وی در این توئیت افزوده است: آنها مساعدت خود را به آنروا قطع کردند تا ۲ میلیون فلسطینی که قوت یومیه خود را از آنجا تامین می‌کنند، از گرسنگی یا بمیرند یا به کشورهای مجاور هجرت کنند و این حرکت، روسیاهی بزرگ تاریخ معاصر است یعنی انتقام از کودکان، زنان و بی گناهان.

رژیم صهیونیستی نه تنها پس از بیش از ۱۰۰ روز جنگ در نوار غزه موفق به دستیابی به اهداف اعلام شده از این جنگ نشده، بلکه متحمل شکست‌های سنگینی نیز شده است و همچنین نه تنها موفق به آزادسازی اسیران خود نشده، بلکه پس از کشته شدن شمار زیادی از آنها در بمباران‌ها، با فشار شدید از سوی مخالفان و خانواده‌های این اسیران روبرو است.

ارسال نظرات