رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری:

45ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر برگزار می شود/ افتتاح دو مجموعه ورزشی در شهرستان ری/ دعوت از اقشار مختلف برای حضور در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن

اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از افتتاح دو مجموعه ورزشی در سطح شهرستان و اجرای بیش از 45 برنامه متنوع ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۷۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در آئین تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان، هیات های ورزشی، بهره برداران و تمامی مدال آوران و افتخار آفرینان ورزش شهرستان ری که با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد،   اظهار داشت: ما متعهد شده ایم که همه ساله در پایان سال مراسم تجلیل از افتخار آفرینان ورزش شهرمان را برگزار کنیم و از زحمات و تلاش های ورزشکاران و قهرمانان عزیز که پرچم خوش رنگ کشورمان را در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز در آورده اند تجلیل و قدردانی کنیم.

 وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات به عنوان مهم ترین رویداد ملی کشورمان، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند هر کسی که تریبونی در اختیار دارد باید برای حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در انتخابات تلاش کند؛ ما نیز در حوزه ورزش   جمع زیادی از ورزشکاران و پهلوانان و پیشکسوتان را دعوت کردیم که همدل و همصدا و هم قسم بشویم که انشاء الله حضور چشمگیر و پرشوری در پای صندوق های رای داشته باشیم.

یوسف زاده در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه برنامه های ورزشی  در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: بیش از 45 برنامه در این خصوص برنامه ریزی کرده ایم همچنین دو مجموعه ورزشی هم در روز هجدهم بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان ری افتتاح خواهد شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: همچنین   مسابقات کشوری و استانی در رشته های رزمی تکواندو ، کاراته، و کشتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار خواهد شد.

یوسف زاده در پایان خاطرنشان کرد: اداره ورزش همیشه  در مناسبت های ملی و مذهبی پیشرو بوده  امسال نیز ورزشکاران با همکاری هیات ها در راهپیمایی 22 بهمن با لباس های متحدالشکل حضوری چشمگیر خواهندداشت.

 وی با  قدردانی از اصحاب رسانه به عنوان یار دوازدهم اداره ورزش و جوانان از حضور و همراهی خبرنگاران در برنامه های ورزشی و عمرانی و فرهنگی قدردانی کرد.

ارسال نظرات