انتصاب خانم استاد رضایی به ریاست امور بانوان بنیادکارآفرینان گام دوم

طی حکمی از سوی مهندس سعید شبانیان ، موسس و بنیانگذار بنیاد کارافرینان گام دوم ،خانم دکتر استاد رضایی به ریاست امور بانوان بنیاد کارافرینان گام دوم منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۷۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

  خانم دکتر استاد رضایی ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و کارافرینی هدفمند برای بانوان گفت: تعاونی ها ساختار حقوقی موثق و مناسبی برای ایجاد بستر ساماندهی،اموزش،و اشتغال برای حامعه زنان و خانواده باشد،و همچنین این ساختار،با توجه به توجه به رشد اجتماعی و اقتصادی توامان،قابلیت افزایش ظرفیتها و توسعه مشارکتهای اقتقادی و اجتماعی در خود دارد.

وی گفت :تاکیدا و تکرارا اعلام می نمایم که در کلیه ردیف های کاری در کلیه حوزه ها ی  اقتصادی و اجتماعی امکان تشکیل تعاونی وجود دارد فارغ از تخصیص جنسیتی، و مطابق قانون بخش تعاون.

از پتانسیل بخش تعاون معمولا سلیقه ای استفاده شده است اما در دولت کنونی چنین مسئله ای نبوده و خوشبختانه وضعیت  بهتری داریم و مخصوصا فضای

تریبونی بدی نداریم اما باید به سمت و سوی ایجاد ظرفیتهای متعدد ، تجمیع و ایجاد تشکلهای مختلف  و توسعه و بهبود فضای تعاونی ها باید گام برداریم. تلاش برای شبکه سازی از دیگر اقدامات میباشد.

وی افزپد :نکته مهم دیگر توجه به تقویت و حمایت صحیح از بانوان مدیر خانواده در کشور است و اصلاح هر گونه نفسیر و نگاهی که به دور از حفظ جایگاه و کرامت جایگاه بانوان در سطح اجتماعی و و در سطوح برنامه ریزی کلان وجود دارد باید در مسیر برنامه ریزی و اجرا قرار گیرد.

او خاطر نشان کرد:کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران  تمامی تلاش خود را برای ایجاد تعامل و هم افزایی در چارچوب قانون و اخلاق و عرف اجتماعی برای بکارگیری نیروهای متعهد بکار گرفته است و امادگی تعامل با تمامی ساختارهای موثق را اعلام میدارد.

 

 

ارسال نظرات