خبرهای داغ:
تاجوک خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی، مدیریت و تامین منابع مالی در کتابخانه عمومی سامن

همدان-مسئول کتابخانه توحید سامن از برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی، مدیریت و تامین منابع مالی در کتابخانه عمومی توحید سامن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۷۷
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی، مدیریت و تامین منابع مالی در کتابخانه عمومی سامن

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سکینه تاجوک از برگزاری کارگاه کارآفرینی، مدیریت و تامین منابع مالی با همکاری فنی و حرفه‌ای خبر داد و اظهار کرد: امروزه کارآفرینی به عنوان راهکاری اثرگذار و پایدار در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها شناخته می‌شود و هر روزه توجه بخش‌های گسترده‌تری از جامعه را به خود جلب می کند.

وی افزود: از آنجا که هر فعالیتی نیاز به مهارت‌های خاص خود دارد؛ از کار ساده‌ای مثل تایپ تا کار بزرگی مثل کارآفرینی؛ بنابراین منطقی است کسی که به راه‌اندازی کسب و کار فکر می‌کند، مهارت‌های کارآفرینی را هم جدی بگیرد و برایش وقت بگذارد.

مسئول کتابخانه عمومی توحید سامن اظهار کرد: بعد از برگزاری دو دوره کسب و کار کوچک خانگی در کتابخانه عمومی توحید سامن از آنجا که چگونگی تامین مالی یکی از موضوع‌های راهبردی پیش روی کارآفرینان برای راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارشان است، از همین رو کارگاه آموزشی کارآفرینی، مدیریت و تامین منابع مالی با همکاری فنی و حرفه‌ای یک روز در هفته  برای کارآموزان در کتابخانه عمومی توحید سامن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی کارآموزان متقاضی و علاقه‌مند با مفاهیم و انواع روش‌های تأمین مالی به منظور توانمندسازی ایشان برای تأمین مالی و بکارگیری آموزش‌های یاد شده در بازار کار است.

تاجوک تصریح کرد: امیدواریم که با برگزاری این سلسه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان کارآفرینی، گامی موثر در ایجاد کسب و کارهای خانگی و توانمندسازی کارآفرینان شهر سامن برداشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات