خبرهای داغ:
میرزایی:

باید بیان دستاوردهای انقلاب با هدف امیدآفرینی در جامعه‌ باشد

همدان-بخشدار بخش لالجین گفت: باید بیان دستاوردهای انقلاب و عملکرد ادارات در همه حوزه‌‌های مختلف با هدف امیدآفرینی  و ایجاد شور، نشاط در جامعه‌ باشد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۸۸
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید میرزائی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب مردمی است و باید برنامه‌های دهه فجر مردم محور باشد و قشرهای مختلف مردمی به ویژه جوانان برای برگزاری مراسم‌های دهه مبارک فجر ترغیب و تشویق شوند و دستگاه‌های دولتی در اجرای این برنامه‌ها در کنار مردم تسهیل‌گری کنند.

وی با بیان اینکه باید فضای شهرها و روستاها فضای ایام الله دهه فجر و انتخاباتی باشد، از ارگان‌های، ادارات دولتی و اصناف خواست نسبت به فضاسازی شهری و ادارات اقدام کنند.

بخشدار بخش لالجین با اشاره به شعار امسال دهه فجر با عنوان «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» گفت: باید بیان دستاوردهای انقلاب و عملکرد ادارات در همه حوزه‌‌های مختلف با هدف امیدآفرینی  و ایجاد شور، نشاط در جامعه‌ باشد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه‌های شهرستان امسال در بخش لالجین است، برنامه‌های دهه مبارک فجر را حول محور افتتاح پروژه‌های عمرانی مختلف شهری و روستایی، اجرای برنامه‌های فرهنگی،هنری و ورزشی، دیدار با ائمه جمعه شهرهای لالجین و مهاجران، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی میز خدمت و در پایان نشست با خبرنگاران شهرستان از برنامه‌های دهه فجر در بخش لالجین برشمرد.

میرزائی با تاکید بر اهمیت ویژه امسال دهه مبارک فجر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شرایط جامعه از ادارات و رسانه‌ها خواست نسبت به اطلاع رسانی، تشریح و بیان دستاوردها و عملکرد خود برنامه‌هایی به صورت ویژه  مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات