مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در ستاد منطقه زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۹۷
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در ستاد منطقه زاهدان برگزار شد. 

وی افزود: در این مسابقات قرآنی۷۰نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان در هفت گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرهنگ نکوئی ادامه داد: این مسابقات با حضور آقایان و بانوان شرکت کننده همزمان در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد و شرکت کنندگان در رشته های صحیح خوانی، قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، اذان و قصه گویی در مقاطع مختلف سنی به رقابت پرداختند.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان بیان کرد: داوری این مسابقات توسط دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی و داوران برجسته استانی در بخش آقایان و بانوان همزمان بصورت جداگانه برگزار گردیدشده است.

این مسئول در پایان اظهار داشت: نفرات اول گروهها و رشته های مختلف این مرحله از مسابقات به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت و با منتخبین سایر مناطق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است، به نفرات اول تا سوم هر گروه و رشته در این مرحله، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظرات