خبرهای داغ:
سردار حزنی در آیین رزمایش همدلی و احسان در خوزستان؛

افتخار سپاه این است که در کنار مردم قرار دارد/اهدا ۳۲۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی به مردم مناطق محروم خوزستان

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی؛ سپاه با همه سازمان ها نهادها در راستای رفع مشکلات مردم همکاری دارد و همواره نیز در این مسیر حرکت کرده است
کد خبر: ۹۵۷۴۰۴۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛

 سردارضیاالدین حزنی روز سه شنبه در رزمایش همدلی و احسان در حسینیه ثارالله اهواز بیان کرد: در کنار مردم بودن و تلاش برای رفع محرومیت تنها راه موفقیت و توسعه در کشور است.

وی با اشاره به اینکه رفع معضلات و مشکلات با همدلی و همکاری مستمر میسر می‌شود گفت: سپاه با همه سازمان‌ها و نهادها در راستای رفع مشکلات مردم همکاری دارد و همواره در این مسیر حرکت کرده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت زدایی و یاری به مردم را از برنامه‌های سپاه اعلام کرد.

سردارحزنی یکی از ماموریت‌های سپاه را تامین مایحتاج و کالاهای مودر نیاز خانواده‌های نیازمند دانست و افزود: در تابستان امسال با همکاری کمیته امداد ۲ هزار کولرگازی به عنوان یک کالای اساسی در خوزستان برای خانواده‌های نیازمند این استان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: کمیته امداد و سپاه پاسداران به عنوان ۲ نهاد انقلابی همکاری‌ها و تعاملات بسیار خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت به نیازمندان دارند.

اهدا سه هزار و ۲۰۰ وسیله گرمایشی و تعمیر ۴۰۰ واحد مسکونی نیازمندان خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: با مشارکت قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه خوزستان سه هزار و ۲۰۰ وسیله گرمایشی اهدا و ۴۰۰ واحد مسکونی نیازمندان نیز تعمیر شد.

جمال شیبه با اشاره به اینکه همکاری سپاه و کمیته امداد با هدف محرومیت‌زدایی است افزود: در نظام جمهوری اسلامی مدیران و مسئولان باید فعالیت میدانی داشته باشند و همواره برای خدمت به مردم در صحنه حاضر شوند.

رزمایش همدلی و احسان با همکاری کمیته امداد خوزستان و سپاه با حضور "معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برگزار شد.

اهدا سه هزار و ۲۰۰ وسیله گرمایشی و تعمیر ۴۰۰ واحد مسکونی نیازمندان خوزستان در قالب این رزمایش انجام شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها