تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی اسلامی، از اجرای دهها عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در پایگاه ها و حوزه های این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۰۴
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده در جمع خبرنگاران افزود: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در این راستا همزمان با این دهه نشست های بصیرتی در قالب جهاد تبیین در پایگاه ها و حوزه ها برگزار می شود.

وی برگزاری جشن های انقلاب، مسابقات فرهنگی، جشنواره های فرهنگی ورزشی با عنوان جام فجر در قالب مسابقات فوتسال و والیبال را از دیگر عناوین برنامه ها عنوان و بیان کرد: ضمن تبیین دستاوردها برتامه های فرهنگی هنری نیز در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برای بسیجیان و عموم مردم تدارک دیده شده است.

قهرمانزاده برگزاری اردوهای جهادی پزشکی را از دیگر برنامه ها در این دهه خواند و گفت: در راستای خدمات دهی به مردم محروم حوزه استحفاظی این ناحیه پیش از این دو اردوی پزشکی برگزار شده است که در آن خدمات مختلف پزشک عمومی، دندانپزشکی، زنان، مشاوره و پرستاری ارائه شد که فقط در بخش دندانپزشکی به 400 نفر خدمات ارائه شد.

وی ادامه داد: در دهه فجر نیز این اردوها برای خدمات رسانی به قشر کم درآمد و حاشیه نشین این ناحیه برگزار می شود و در این راستا پزشکان جهادی و بسیج جامعه پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان تبریز همکاری می کنند.

قهرمانزاده همچنین برپایی نمایشگاه توانمندسازی بانوان و مشاغل خانگی را از دیگر مهم این ناحیه در دهه فجر نام برد و اضافه کرد: این نمایشگاه توسط گروه جهادی الزهرا حوزه حضرت خدیجه در شهرک امام پارک رضوان از 14 بهمن افتتاح می شود که علاقه مندان تا 18 بهمن می توانند از ساعت 10 صبح تا 16 عصر دیدن بازدی کنند.

وی برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت را از دیگر برنامه های سپاه امامت در این دهه برشمرد و افزود: در این دهه در قالب این اردوها تلاش خواهیم کرد پیشرفت و دستاوردهای نظام به اقشار مختلف به صورت عینی تبیین شود تا نسل جوان شاهد فعالیت ها بخش های اقتصادی و تلاش کارگران عزت آفرین باشند.

قهرمان زاده غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن ها و ویژه برنامه ها در پایگاه ها و محلات و چندین برنامه دیگر را از عناوین برنامه های سپاه امامت در دهه فجر نام برد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تلاش بسیجیان این ناحیه در عرصه های مختلف اشاره و اظهار کرد: بسیجیان همیشه پای کار هستند و در بارش برف اخیر نیز همت خود را در بازگشایی معابر و کمک به شهروندان خود نشان دادند.

قهرمان زاده همچنین در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: یازدهم اسفند امسال با توجه به تلاش دشمنان در منطقه برای کمرنگ کردن آن و تبلیغ برای حضور حداقلی مردم از اتفاقات مهم و سرنوشت ساز است و مردم مانند همیشه که با اقتدار ایستاده اند در این انتخابات نیز حضور خود را که نشانه مردم سالاری دینی است نشان می دهند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها