خبرهای داغ:
سردار حسینی گفت: حکایت تقابل غرب با انقلاب اسلامی، حکایت تقابل حق با باطل است و این تقابل هیچگاه از بین نمی‌رود زیرا وجود انقلاب اسلامی ماهیت و موجودیت آنها را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۸۵
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

انقلاب اسلامی الهام بخش تمام آزادی خواهان جهان است / دشمن از حضور مردم در انتخابات، آگاه و بیمناک است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در همایش جهاد تبیین که با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، ائمه جماعات مساجد و ارکان شجره طیبه صالحین شهرستان گرگان برگزار گردید عنوان کرد: با وجود انقلاب اسلامی، غرب دریافت که ماهیت آن به خطر افتاده است و امروزه آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مقوله وجود یا عدم قرار دارند و اگر انقلاب اسلامی همچنان با قدرت به راه خود ادامه دهد آنها محکوم به شکست خواهند بود و به همین دلیل دشمنی را با انقلاب اسلامی از ابتدا آغاز نمودند.
وی افزود: حکایت تقابل غرب با انقلاب اسلامی، حکایت تقابل حق با باطل است و این تقابل هیچگاه از بین نمی‌رود زیرا وجود انقلاب اسلامی ماهیت و موجودیت آنها را تهدید می‌کند.
حسینی انقلاب اسلامی را الهام بخش تمام آزادی خواهان دنیا قلمداد کرد و اذعان داشت: امروز بسیاری از مردم دنیا و آزادی خواهان جهان در کنار مردم مظلوم غزه و فلسطین ایستاده اند و این را انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد کرده است.
وی انجام جنگ خارج از مرزها، اشراف دقیق اطلاعاتی و امنیتی و ایجاد نبردهای برق آسا را راهبردهای رژیم صهیونیستی برای بقای خودش عنوان کرد و بیان داشت: چیزی که شهید سلیمانی به جوانان فلسطینی القا کرد این بود که اگر می‌خواهید آزاد باشید و با رژیم صهیونیستی مقابله کنید باید راهبردهای این رژیم را مهندسی معکوس نمایید به عبارت دیگر جنگ را به داخل اسرائیل منتقل کردن که با عملیات طوفان الاقصی اصل غافلگیری و شکست ترمیم ناپذیر که در دنیا بی‌نظیر بوده است به این رژیم جنایتکار تحمیل گردید.
جانشین سپاه نینوا ادامه داد: شهید سلیمانی به جوانان و رزمندگان فلسطینی آموخت برای اینکه بتوانید با ارتشی که دارای حملات آفندی برق آسا است مقابله کنید باید با این ارتش جنگ فرسایشی به راه انداخت و این مهندسی‌های معکوس دست برتر حماس را بر گلوی رژیم صهیونیستی وارد کرده است؛ می‌توان گفت تمام این اتفاقات الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: شرایطی که الان در فلسطین و غزه حکم فرما است انقلاب اسلامی ۴۰ سال پیش از آن عبور کرده است و از این رو شرایط مواجهه و جنگ دشمن با انقلاب متفاوت می‌باشد.
حسینی تصریح کرد: یکی از مولفه‌های اصلی قدرت انقلاب اسلامی خلاقیت، انعطاف پذیری و نوآوری است که تمامی این مولفه‌ها منبعث از ایمان می باشد لذا راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، استفاده از جنگ شناختی است.
وی افزود: دشمن در جنگ شناختی به سراغ مردم، نخبگان و مسئولین می‌رود و با تغییر باورها، مسئولین را در تصمیم گیری دچار اشتباه نموده و به انقلاب اسلامی ضربه وارد می‌نماید.
جانشین سپاه نینوا در پایان دهه فجر و انتخابات را دو رویداد مهم برای جمع نخبگان بسیج دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات در کشور سرنوشت ساز است و دشمن از حضور مردم در انتخابات آگاه و بیمناک است؛ وقتی پیوند مردم با انقلاب اسلامی مستحکم شود قدرت و عزت را به همراه خواهد داشت از این رو دشمن حضور مردم در انتخابات را هدف گرفته است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها