خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: مردم رکن اساسی هر نظامی هستند و وحدت مردم ایران اسلامی طی ۴۵ سال گذشته نشان داده که انقلاب اسلامی یک واقعه تاریخی بر مبنای اراده الهی و حضور مردم است.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۵۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

وحدت مردم رکن اساسی نظام اسلامی است / انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی گروه های نقش آفرین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان گفت : پیشه کردن تقوای الهی و رعایت نظم و انضباط معنوی یکی از کلیدواژه های زندگی متقین است و در همه مباحثی که در زندگی به آن نیازمند هستیم با رعایت این دو مهم می توانیم عاقبت به خیر باشیم.

وی اظهار داشت : پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد مردم پشتوانه حاکمیت و مصداق آیه شریفه " إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم " هستند چراکه طبق کلام بی بدیل وحی خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نداده مگر به واسطه اراده و خواسته مردم همان جامعه.

ایمانی تصریح کرد: در طول تاریخ و ۱۴ قرن گذشته همه ملت های اسلامی پای کار تعالیم مکتب وحی و اسلام ناب محمدی آمده بودند امروز تمام جامعه بشری زیر بیرق اسلام بود و عده سرطانی به نام اسرائیل اصلا به وجود نمی آمد که امروز شاهد این جنایات فجیع در غزه باشیم.

این مقام مسئول بیان داشت : با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری سپاه پاسداران ، وظیفه حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن بر اساس قانون اساسی برعهده سپاه پاسداران است و ما در نمایندگی ولی فقیه موظفیم بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از سپاه پاسداری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پایان تاکید کرد : مردم رکن اساسی هر نظامی هستند و وحدت مردم ایران اسلامی طی ۴۵ سال گذشته نشان داده که انقلاب اسلامی یک واقعه تاریخی بر مبنای اراده الهی و حضور مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار