خبرهای داغ:
رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خوزستان گفت: سه مانور انتخاباتی پیش از روز انتخابات برگزار می شود، ارسال صورت جلسه، تجمیع آرا و … جهت اطمینان از پایداری شبکه به شکل تست انجام می شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۶۰
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، محسن سزاری رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خوزستان گفت: بر اساس دستور العمل بایست فیبر نوری به کلیه بخشداری ها متصل شود که برآورد هزینه و ارزیابی فنی انجام شده و قرارداد آن با مخابرات امضا شد و در حال انجام است.

او می‌گوید: کلیه دستگاه های احراز هویت از انتخابات قبل تجمیع و کنترل کیفیت شد و برای توزیع در سطح شعب در انبار است. همچنین ارزیابی پوشش آنتن دهی شعب به شکل میدانی انجام شد.

سزاری ادامه داد: تجهیزات تست شعب در سطح فرمانداری ها توزیع شده است و همکاران فرمانداری ها تک تک شعب را با دستگاه های احراز هویت ارزیابی کردند.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان می گوید: ۱۴ نفر برای گذراندن دوره آموزش مربی برای آموزش کاربران به تهران اعزام شدند. اقدامات لازم برای پایداری و امنیت شبکه انجام شده است. تجهیزات مختلف ارتباطی نیز برای فرمانداری ها ارسال کردیم.

سزاری گفت: سه مانور انتخاباتی پیش از روز انتخابات برگزار می شود و کل فرآیندهای انتخاباتی مانند ارسال صورت جلسه، تجمیع آرا و … جهت اطمینان از پایداری شبکه به شکل تست انجام می شود.

به گفته او انتخابات در کشور در ۴ شهرستان به شکل تمام مکانیزه اجرا میشود که آبادان جزو یکی از این شهرستان هاست. از ۲۵ فرآیند انتخابات یک فرآیند اخذ رای به شکل دستی انجام می شود اما در آبادان مرحله اخذ رای نیز به صورت کارت الکترونیکی و صندوق مکانیزه انجام می شود و در واقع انتخابات در این شهرستان به صورت تمام مکانیزه انجام می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار