خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

تور رسانه ای بازدید از پروژه های مسکن و راه استان قزوین برگزار شد

تور رسانه ای بازدید از پروژه های مسکن و راه استان قزوین برگزار شد
به مناسبت ایام الله دهه فجر، تور رسانه ای بازدید از پروژه های مسکن و راه استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۴۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

قزوین_ به گزارش بسیج، به مناسبت ایام الله دهه فجر جهت انعکاس اقدامات صورت گرفته در حوزه «مسکن و راه» تور رسانه ای با حضور علی فرد معاون مسکن و ساختمان شهرسازی، عبدالرزاقی رئیس اداره نظارت و باز آفرینی، علی یوسفی نماینده بنیاد مسکن، یزدی مسوول پروژه ها و اصحاب رسانه برگزار شد.

در آستانه ایام الله دهه فجر جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه استان به بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۱۲۸۲ واحدی و سایت ۳ هزار و ۵۲۰ واحدی در شهر جدید مهرگان رفتند و از نزدیک میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن را مشاهده کردند.

در این بازدید سه ساعته حامد عبدالرزاقی در مورد اقساط این واحدها بیان کرد: مبلغ بازپرداخت اقساط ابتدا حدود ۹ میلیون تومان با نرخ بهره ۲۳ درصد بود؛ ولی برای رعایت حال و شرایط متقاضیان که اکثر آنها از قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند این رقم کاهش جدی پیدا و به ۱۸ درصد رسید.

رئیس اداره نظارت و باز آفرینی سازمان مسکن و شهرسازی افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار مبلغ اقساط وام و تسهیلات مسکن از ۹ میلیون تومان به حدود ۵ میلیون تومان کاهش یافته و نرخ سود بانکی هم با کاهش ۵ درصدی به ۱۸ درصد رسیده است.

لازم به ذکر است در این تور رسانه ای از واحدهای مسکن نهضت ملی، پروژه ۲۳۷ واحد طرح اقدام ملی،۶۷۲ واحدی مسکن مهر، پروژه ۳۵۲۰ نهصت ملی و دیگر پروژه های مسکن مهر ( آشیان البرز، سکاف، ویسپرد، پاسارگاد) بازدید شد.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار