مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: با پیگیری وزارت متبوع، امکان معرفی و عرضه محصولات مشاغل خانگی از طریق سکوی داخلی "روبیکا" فراهم شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۵۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
امکان فروش محصولات مشاغل خانگی سیستان‌وبلوچستان در

خلیل احمد سلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج در زاهدان، اظهار کرد: در قالب این طرح، دارندگان کسب‌وکارها و مشاغل خانگی می‌توانند با عضویت در سرویس فروشگاه پلاس روبیکا، بدون پرداخت هزینه و کارمزد، محصولات خود را به میلیون‌ها کاربر معرفی کنند و به فروش برسانند.

وی افزود: متقاضیانی که درخواست فروش محصول را دارند، ابتدا در فروشگاه و سپس در فروشگاه پلاس روبیکا به آدرس‌ https://go.rubika.ir/info_shop ثبت‌نام کنند و عضو فروشگاه شوند.

سلامی ادامه داد: یکی از جنبه های مهم حوزه مشاغل خانگی، تأمین بازار فروش محصولات این حوزه است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم در راستای حمایت از فعالان مشاغل خانگی، این موضوع را با اولویت دنبال می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه امسال، پنج هزار و ۱۹۴ نفر در حوزه مشاغل خانگی سیستان‌وبلوچستان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

سلامی افزود: اشتغال ایجاد شده از محل پرداخت تسهیلات و صدور مجوز بوده است.

ارسال نظرات