فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در رده های مقاومت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۸۵
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علیرضا عربی فرد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: بیش از 60 عنوان برنامه متنوع ورزشی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی ... در دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی به همت رده های مقاومت بسیح در سطح شهرستان فارسان برگزار می شود.

وی،با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در رده های مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: یادواره شهدا و فرماندهان از 11 بهمن ماه با اجرای یادواره شهدای بخش باباحیدر با حضور آحاد مردم،خانواده معزز و معظم شهدا و حضور راوی ممتاز کشور و یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج حسین یکتا آغاز خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عربی فرد، ادامه داد: در نخستین روز از دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، رژه موتوری از مقابل ناحیه مقاومت بسیج تا گلزار شهدای فارسان برگزار و با خانواده معظم شهید انقلاب و جانباز دیدار خواهیم داشت. دومین روز از این دهه ی مبارک مقارن است یا سیّد الایّام حضور پرشور بسیجیان را در نماز عبادی و سیاسی جمعه و میز خدمت با حضور دستگاه های مختلف سطح شهرستان با محوریت بسیج ادارات را خواهیم داشت.

وی،گفت: 14بهمن همایش دختران حاج قاسم که مخاطب برنامه دانش آموزان پایه دوم متوسطه سطح شهرستان خواهد بود را با محوریت بسیج دانش آموزی خواهر و بسیج فرهنگیان اجرا خواهد شد.

سرهنگ عربی فرد، افزود: در روز 15بهمن ماه جام شهدا با محوریت حوزه مقاومت بسیج امام حسن علیه السلام جونقان، مسابقات فوتسال با عنوان جام شهدا را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، با اشاره به برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها در انتخابات جاری اظهار کرد: 16بهمن همایش پرچمداران تمدن نوین اسلامی مخاطب برنامه پسران متوسطه دوم هستند و جشن تکلیف سیاسی را برای رای اولی و در روز 17بهمن جام دهه فجر می باشد، مسابقات ورزشی با محوریت حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات در سطح شهرستان برگراز می شود.

وی، به همایش رزمندگان و ایثارگران اشاره کرد و افزود: روز18 بهمن ماه همایش رزمندگان،ایثارگران و خانواده های معزز و معظم شهدا با حضور ریاست سازمان بسیج سردار سلیمانی،اجرا خواهد شد و در روز 19 بهمن ماه مهمانی لاله ها و تجدید میثاق با شهدا را در گلزارهای شهدا در سطح شهرستان و شهر فارسان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد و در 21 بهمن ماه و شب یوم الله 22 بهمن همایش معتمدین و ریش سفیدان با محوریت بسیج ادارات و بخشداران در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ عربی فرد،در پایان افزود: در یوم الله 22بهمن همزمان با اقشار مختلف مردم، بسیجیان شهرستان در  راهپیمایی با شکوه و باصلابت۲۲بهمن شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات