زنجان-سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه ای،۱۲ بهمن ماه (آغاز دهه فجر)، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۸۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه ای،۱۲ بهمن ماه (آغاز دهه فجر)، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً- حقّ آمد و باطل نابود شد. یقیناً باطل نابود شدنی است- اسراء، آیه ۸۱

 

دوازدهم بهمن، به عنوان روز ورود باشکوه بنیان‌گذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) به میهن خویش، روز تعیین‌کننده مسیر سرنوشت ملت ایران و طلیعه حقیقی خورشید انقلاب اسلامی بود که انواع توطئه‌ها و نقشه‌های نظام سلطه، مستکبران و طاغوتیان را خنثی و آخرین امید آن‌ها را نقش بر آب کرد.

 

نهضت امام خمینی به عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بوده است؛ انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را به بشریت عرضه نمود.

 

در حال حاضر استکبار جهانی علاوه بر شکست‌های ترمیم‌ناپذیر در صحنه میدانی، در دادگاه قضاوت وجدان‌های بیدار آزادگان جهان نیز محکوم شده، ازاین‌رو سعی دارد برای جبران این شکست‌ها، با ترفند‌های شیطانی از جمله تحریم، سیاه نمایی و برجسته‌سازی برخی مشکلات انکارناپذیر معیشتی و به چالش کشیدن انتخابات پیشرو، ملت ایران را مایوس و ناامید نماید، غافل از آنکه مردم همیشه درصحنه، در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی)، با پاسداری از دستاورد‌های گران‌سنگ انقلاب به عنوان پادزهر تهاجم ترکیبی دشمنان و صیانت از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌نمایند.

 

امروز اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین سال پیروزی به برکت خون پاک بیش از ۲۰۰ هزار شهید والامقام همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی زبانزد جهانیان است و ایران اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به قله پیشرفت و تعالی نزدیک است تا ان‌شاء‌الله زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) فراهم شود.

 

سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پایان ضمن گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی تاکید می کند این دهه فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین‌های دهه مبارک فجر که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و مستکبران بوده، بار دیگر عظمت کشور عزیزمان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان‌های خمینی کبیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را متجلی سازیم.

 

 

 

ارسال نظرات