نشست بصیرتی مشارکت و امید آفرینی به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق با حضور مشاور سیاسی فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۸۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ موعد رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و مقام معظم رهبری از ماه‌ها قبل در پیام‌ها و دیدارهای‌شان با مقامات شورای نگهبان، وزارت کشور و سایر دستگاه‌های مسئول در انتخابات بر فراهم کردن بستر حضور نمایندگان همه جریان‌های اصلی فکری و سیاسی در این انتخابات، تاکید کردند.
اهمیت این موضوع ایشان را به تکرار این دو جمله بسیار مهم و قابل تامل که «در انتخابات شرکت بکنیم یا نکنیم؟»، «نه، چه فایده دارد؟» ترغیب کرد؛ جملاتی که این روز‌ها بین بخشی از جامعه دهان به دهان می‌شود.

در همین راستا؛ عصر امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، یکماه به انتخابات، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق اقدام به برگزاری نشست بصیرتی با موضوع《جهاد مشارکت و امید آفرینی》در محل بیت الرضا (ع) نمود.

سخنران این مراسم دکتر قاسمی، مشاور سیاسی فرماندهی انتظامی کشور پیرامون چرایی و چگونگی مشارکت و امیدآفرینی آگاهانه در جمع کثیری از بسیجیان و مردم ولایتمدار بافق به صحبت پرداخت.

خبرنگار_الهام نصیرزاده

ارسال نظرات