خبرهای داغ:
سرهنگ سید عطاء اله موسوی؛

دانش آموزان و نوجوانان آینده سازان ایران اسلامی مستقل و قوی هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: دانش آموزان و نوجوانان آینده سازان ایران هستند، ایرانی اسلامی که می خواهد مستقل و قوی باشد.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۹۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: دانش آموزان و نوجوانان آینده سازان ایران هستند، ایرانی اسلامی که می خواهد مستقل و قوی باشد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاالله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در آیین نواختن زنگ انقلاب که در هنرستان دخترانه حاج کاظم حمدانی این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم. انقلابی که باعث عزت و استقلال و پیشرفت کشور شده و مایه ی افتخار همه انسانهای آزاده است.

وی افزود: با مرور تاریخ معاصر می توان دید که رضا خان که فردی مستبد، زورگو، قلدر بود به دستور انگلیس شاه ایران و سپس به خواست آنها تبعید شد. فرزندش محمدرضا پهلوی نیز توسط آمریکا روی کار آمد و فردی کاملا وابسته و ضعیف بود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش وابستگی رضا خان به دول غربی را یکی از ویژگی های بارز وی برشمرد و تصریح کرد: رضا خان در طول دوران حکومت خود مدعی بود که بهترین ارتش منطقه را در اختیار دارد اما در جریان جنگ جهانی دوم شوروی از شمال و انگلیس از جنوب در عرض چند ساعت کشور را اشغال کردند و بعد از این جریان به بدترین شکل و خفت توسط انگلیسی ها به خارج از کشور تبعید شد.


سرهنگ موسوی گریزی به وضعیت ایران در دوران پیش از انقلاب اسلامی زد و گفت: در قبل از انقلاب عقب ماندگی شدید در زمینه پزشکی به گونه ای بود که در بسیاری از شهرها پزشک ایرانی به سختی پیدا می شد و قبل از انقلاب به لحاظ آموزشی ،فقر و وضعیت معیشتی مردم ایران در شرایط بسیار بدی قرار داشتند.


وی با اشاره به شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، این شعار را مطالبه ملت ایران در سال ۱۳۵۷ توصیف کرد و گفت: ملت ایران یک مطالبه جدی داشتند و آن هم این که کشوری مستقل باشیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش بیان داشت: ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه و کتمان پیشرفتهای ایران اسلامی از روشهای آمریکا و غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: آمریکا و غرب با استفاده از رسانه ها تلاش می کنند تا پیشرفت های ما نادیده گرفته شود و با سیاه نمایی، ناامیدی را به جامعه تزریق کنند.


وی به دانش آموزان و قشر نوجوان و جوان توصیه کرد و گفت: اهل مطالعه باشید، شما آینده سازان انقلاب اسلامی هستید، آینده سازان ایران اسلامی که می خواهد مستقل و قوی باشد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها