خبرهای داغ:
احمدوند خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۹ پروژه عمرانی با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نهاوند

همدان-فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در دهه فجر امسال ۹۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در نهاوند کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود .
کد خبر: ۹۵۷۴۶۱۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: ایام دهه فجر ایامی است که شرایطی به وجود می‌آورد که اهداف و دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم برسانیم و مقایسه‌ای با دستاوردهای دوران نظام شاهنشاهی داشته باشیم.

وی گفت: این دهه فرصت مناسبی است تا یادی کنیم از امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا که با جان خودشان انقلاب اسلامی را تداوم بخشیدند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود چراکه از ابتدای انقلاب اسلامی همواره دشمنی‌ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته وهر چه پیشرفت‌های نظام جلوه بیشتری پیدا می‌کند، حرکات اخلال‌گرانه دشمن نیز بیشتر شده است.

وی افزود: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پروژه‌های روی زمین مانده را تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهد .

احمدوند در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی ۹۹ پروژه طی دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در دهه‌ فجر امسال ۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۶ میلیارد تومان افتتاح و ۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان کنگ‌زنی خواهند شد، در مجموع ۹۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید .

وی افزود: افتتاح پارک صخره‌ای، افتتاح بنیاد بتن، کلنگ‌زنی فاز دوم بام نهاوند از جمله پروژه‌های امسال شهرستان نهاوند در دهه مبارک فجر هستند .

فرماندار نهاوند با اشاره به انتخابات پیش‌رو و با تاکید بر عدم جانبداری مدیران از کاندیدای خاص، گفت: انتخابات ثمره خون شهدا و وظیفه شرعی، قانونی و سیاسی ما است و باید تا پای جان از آن مراقب کنیم و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی از آن محافظت کنیم و وظیفه شما خبرنگاران است تا با تبیین انتخابات، مردم را به این فریضه شرعی دعوت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات