خبرهای داغ:
فرماندار اندیمشک:

دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

زمانی‌اصل، گفت: کشورهای بیگانه و دشمنان ایران اسلامی به این انتخابات چشم دوخته‌اند و تلاش می‌کنند تا مشارکت مردمی کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۹۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، یوسف زمانی‌اصل، در نشست‌ هماهنگی انتخابات با هدف تشویق مردم برای مشارکت حداکثری اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در دوران مختلف از جمله دوران انقلاب، دفاع مقدس، ایام انتخابات‌های مختلف و برهه‌های خاصی همچون ایام کرونا به شایستگی خود را نشان داده‌اند.

فرماندار اندیمشک، با بیان اینکه انتخابات اسفندماه یکی از مهمترین و حساس‌ترین انتخابات است و همه باید برای برگزاری شایسته آن احساس مسئولیت کنیم افزود: کشورهای بیگانه و دشمنان ایران اسلامی به این انتخابات چشم دوخته‌اند و تلاش می‌کنند مشارکت مردمی کم‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نقشه‌های دشمن را ناکام می گذارد تصریح کرد: نشست‌های کمیته‌های انتخابات و جلسات گروهی برای حضور پرشور مردم و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند برگزار شده است.

زمانی‌اصل، پشتوانه مردمی برای دوران مختلف کشور را ارزشمند دانست و عنوان کرد: زنان و‌ مردان این دیار در عرصه‌های مختلف و شرایط سخت پای آرمان‌های انقلاب مانده‌اند و در این شرایط حساس کنونی نیز اعتقاد خود به ارزش‌های انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با بی‌طرفی کامل، نقش‌آفرینی داشته است.

فرماندار اندیمشک، خاطر نشان کرد: همه اقشار جامعه و گروه‌ها و جریان‌ها باید اولویت خود را رعایت قانون و مشارکت بالای مردمی در انتخابات بدانند و در این زمینه تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار