سرهنگ فروغی گفت: آزادی خواهان جهان با الگو گرفتن از انقلاب مردمی ایران در برابر ظلم و سلطه استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۴۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، بمناسبت آغاز دهه فجر  مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان هیرمند با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند و جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر، هدف از اجرای این قبیل مراسمات را تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا بیان کرد.

وی اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای بیداری جهان اسلام شد و آزادی خواهان جهان با الگو گرفتن از انقلاب مردمی ایران در برابر ظلم و سلطه استکبار جهانی ایستادگی می کنند.

سرهنگ پاسدار فروغی، همچنین به جایگاه والای شهدا در پیشگاه خداوند اشاره کرد و افزود:
بر اساس روایات علاوه بر امامان معصوم (ع) این شهدا هستند که در نزد خداوند بندگان را شفاعت می کنند وخداوند متعال به سبب شفاعت شهدا، بندگان گناهکار رامورد عفو و بخشش خود قرار می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در پایان ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نهادینه کردین آن در میان نسل جوان را با برگزاری مراسماتی مثل غبارروبی مزار شهدا . دیدار با خانواده شهدا و یادواره‌های شهدا مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات