فجر خدمت‌رسانی باحضور گروه‌های جهادی در قم

جهادگران گروه‌های جهادی سرداران مقاومت و شهید شفیعی با حضور در اردوی جهادی درختکاری چهل‌وپنجمین فجر انقلاب را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۵۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جهادگران پردیسانی با حضور در اردوی جهادی درختکاری واقع در ۴۰ کیلومتری جاده قم_گرمسار با کاشت نهال‌هایی ضمن بیابان زدایی اولین روز فجر انقلاب را گرامی داشتند.

حسین خاکدامن مسئول حرکت‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) هدف از برگزاری این اردوی جهادی را خدمت رسانی دانست و افزود: برای دومین هفته متوالی جهادگران چندین راس نهال بمنظور بیان زدایی را کاشتند.

وی افزود: بسیاری از جنگل‌های طبیعی در حال از بین رفتن است و پوشش گیاهی بیابان‌ها در حال تخریب است و بدین منظور گروه‌های جهادی با حضور خود در راستای کاشت نهال محکم و مقاوم و با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست سعی می‌کنند زمین‌های تخریب شده را احیا و سرزمین مان را از تهدید افزایش بیابان نجات دهند.

خاکدامن با اعلام اینکه این برنامه و اردوی جهادی هر پنج شنبه تا قبل ماه رمضان ادامه دارد، بیان داشت:منابع طبیعی را باید امانتی رسیده از نسل‌های گذشته دانست و باید این امانت را به فرزندان‌مان تحویل دهیم، پس در حفظ و مقاوم سازی آن باید کوشا باشیم و این رسالت را گروه های جهادی خوب به سر انجام می رسانند و در اولین روز فجر چهل و پنج سالگی انقلاب خوب عمل کردند.

انتهای پیام/ تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار