برگزاری شورای اداری هیرمند بمناسبت فرارسیدن دهه فجر

شورای اداری شهرستان هیرمند با محوریت ایام الله دهه فجر به ریاست محمد کشاورز و با حضور سرهنگ فروغی فرمانده ناحیه ، غلامیان معاون سیاسی، سارانی معاون برنامه ریزی، بخشداران و سایر اعضای شورای اداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج هیرمند،محمد کشاورز فرماندار هیرمند ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تاکید کرد.

وی با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های دولت سیزدهم در شهرستان اظهار کرد: مدیران شهرستان در ایام دهه مبارک فجر از این فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند و این روند برای عملیاتی شدن کلید واژه پر تکرار مشارکت حداکثری که مقام معظم رهبری در فروردین ماه امسال در بحث انتخابات تاکید داشتند که منجر به ناامیدی و یاس دشمن و امیدآفرینی در جامعه می‌شود، کمک بسزایی می‌کند.
کشاورز خاطرنشان کرد: پس از فتنه سال گذشته که دشمنان به دنبال براندازی نظام بودند اما به فضل الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نظام جمهوری اسلامی همچنان با قدرت برپاست، در این شرایط باید نشان دهیم که استحکام نظام از گذشته بیشتر است.

وی ضمن تأکید بر نشان دادن حضور همگانی مردم در ایام الله دهه فجر، گفت: باید نشان دهیم که آحاد مردم نه خسته شده‌اند و نه از نظام اسلامی روی گردان هستند.
حسین فروغی فرمانده ناحیه ضمن تشریح برنامه‌ها از کلیه مدیران جهت شرکت در کلیه مراسمات این دهه دعوت به عمل آوردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار