معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین اهمیت برگزاری انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر نجفی با گرامیداشت چهل پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نظام هر چه دارد به برکت امام خمینی (ره)، رهبری آگاهانه، ایثار رزمندگان و خون شهداست که این چنین مردم را در متن جامعه قرار داده و به ملت عزت و هویت بخشیده است.

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام ضمن تأکید بر برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و خدمات دولت به مردم در کنار پرداختن به انتخابات باید محور کارها باشد.

 

معاون استاندار ایلام به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر با مشارکت آحاد مردم اشاره کرد و گفت: باید خدمات نظام در بخش‌های مختلف در دهه فجر برای مردم و نسل جوان تبیین شود.

 

نجفی به اهمیت برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر در استان و تدوین برنامه‌های جشن و آذین‌بندی ادارات اشاره کرد و بیان داشت: کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستند باید در طول دهه فجر به نحو شایسته نسل جوان را در جریان اقدامات انقلاب اسلامی قرار دهند که موجب اعتماد و امید به آینده انقلاب خواهد شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام به برنامه‌های دهه فجر امسال در استانداری از جمله غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام در استانداری، برگزاری مسابقات ورزشی در بین حوزه‌های مختلف استانداری، اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی و یادمان‌های شرهانی و شرکت در نمازجمعه اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار