خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: مردم سالاری دینی مهم‌ترین مولفه‌ای است که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۸۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
حجت الاسلام روح الله تیموریان در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، اظهار داشت: مردم در ۴۵ سال گذشته در صحنه‌های مختلفی از جمله فتنه ۸۸، انتخابات و ... همواره حضور حماسی داشتند.
وی افزود: ولایت مداری از دیگر مولفه‌های مهم شکل گیری و پیروزی انقلاب است و عمل کردن به اسلام ناب محمدی رمز اصلی پیروزی ما است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر اینکه هر کجا به این اصل عمل کردیم پیروزی محقق شده است، خاطر نشان کرد: ایام الله حادثه‌های بسیار مهمی است که در تاریخ ماندگار شده است و این تاریخ‌ها نباید فراموش شود.
وی فلسفه گرامیداشت دهه فجر را سیر تاریخ انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب باید ببینیم کجا بودیم و الان کجا هستیم؟ چه بودیم و اکنون چه هستیم؟ امروز در اوج قله‌های عزت و سربلندی قرار داریم و باید رشادت‌های مردم ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای نسل جدید تبیین کنیم.
تیموریان بیان کرد: این نظریه که انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نمی‌بیند خواب و خیال دشمنان است این در حالی است که بسیاری از انقلاب‌ها در دنیا شکل گرفت و، اما هیچ کدام به اندازه انقلاب اسلامی ایران پیشگویی برای زوال و از بین رفتن آن نشد، دشمنان از نابودی و براندازی این نظام عاجز شدند و تا کنون فتنه‌های گوناگون، تحریم‌ها، تهدید‌ها و توطئه‌های متعددی علیه این انقلاب برنامه ریزی و اجرا کردند، اما تمام این‌ها با هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران خنثی شده است.
وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خلاصه‌ای از چهل سال اول انقلاب را بیان می‌کند که کجا بودیم، چه کاری انجام دادیم و به کجا می‌خواهیم برسیم؟ نسل جوان باید نسبت به وقایع انقلاب آگاه باشد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پیشرفت‌هایی که در طول انقلاب حاصل شده است، تصریح کرد: این تغییرات و دستاورد‌ها باید برای عموم مردم تبیین شود تا جوانان بتوانند آینده را متناسب با ارزش‌های انقلابی ایران اسلامی بسازند و در کشور نقش آفرینی کنند.
وی با تاکید براینکه بیانیه گام دوم انقلاب با وجود نوجوانان و جوانان انقلابی به زودی محقق می‌شود، گفت: دشمنان ایران زمین استکبار جهانی و صهیونیست پر قدرت به راهش ادامه می‌دهد و قطعا در این مسیر از سوی دشمنان سنگ اندازی‌ها و توطئه‌های متعددی برای از بین بردن این انقلاب انجام می‌شود، اما جوانان ما محکم و استوار پای انقلاب ایستاده اند و اجازه نمی‌دهند به انقلاب ما آسیب وارد شود این انقلاب برای اینکه بخواهد پیش برود از دشمنان اجازه نخواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها