فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان طی پانزده روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۰۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،سردار " دوستعلی جلیلیان " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی حين گشت زني و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در استان طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله سوخت شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ در بازرسی از ۲۱ دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان ۲۰۳ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره کشف کردند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲۵ متهم و معرفی آنها به مراجع قضائی،خاطر نشان کرد ارزش تقریبی سوخت های کشف شده بالغ بر۸۹ میلیارد ریال بوده و بر عزم جدی پليس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.

ارسال نظرات