پلمب یک محل غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک محل غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات دندانپزشکی پلمب شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۸۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

پلمب یک محل غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، رامین نسیمی دوست، با اشاره به پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات دندانپزشکی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تاکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

ارسال نظرات