فرماندار سرخس خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۷۶ پروژه گرامیداشت دهه فجر در سرخس

فرماندار سرخس گفت: در دهه فجر ۱۴۰۲ تعداد ۶۶ پروژه افتتاح و ۱۰ پروژه کلنگ‌زنی به همراه پروژه‌های سرمایه‌گذاری با اعتبار ۷۹۶ میلیارد تومان در سرخس اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۹۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از سرخس: حسن نوری‌زاده، در دیدار اعضای شورای اداری و تامین سرخس به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: امسال چهل و پنجمین سالگرد انقلاب را داریم و نهال انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در دو قطبی شرق و غرب در زمان انقلاب، استکبار جهانی هیچ وقت فکر نمی‌کرد که گفتمان سومی بیاید و خود را اثبات کند.

فرماندار سرخس با اشاره به نقش مردم و مرجعیت و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت امروز کشور، گفت: امروز پیشرفت کشور به جایی رسیده است که در سطح جهانی تصمیمی بدون در نظر گرفتن نقش جمهوری اسلامی گرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال ۷۶ پروژه شامل ۶۶ پروژه افتتاحی و ۱۰ پروژه کلنگ‌زنی به همراه پروژه‌های سرمایه‌گذاری با اعتبار مجموع ۷۹۶ میلیارد تومان در شهرستان سرخس داریم.

نوری‌زاده، در ادامه به تعدادی از پروژه‌ها اشاره و بیان کرد: افتتاح ۸۰ کلاس درس، گاز رسانی به ۶ روستا، افتتاح آسفالت و جدول‌گذاری روستایی، افتتاح آبرسانی روستایی، نگهداری و توسعه زیر ساخت‌ های مخابراتی، کلنگ‌زنی چمن مصنوعی، افتتاح مسکن مددجویی،‌ افتتاح لوله‌گذاری کشاورزی،‌ افتتاح پروژه‌های تقویت و نگهداری شبکه برق و مخابرات،‌ سالن ورزشی و پارک کودک روستایی از پروژه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار