نخستین کتاب نگاره درباره دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی و سیستان و بلوچستان که با کمک فناوری هوش مصنوعی طراحی و تولید شده، رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۹۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، امروز نخستین آرت بوک (کتاب‌نگاره) درباره دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی و سیستان و بلوچستان با عنوان «حاج قاسمِ ما» که به کمک فناوری هوش مصنوعی طراحی و تولید شده است، طی مراسم رسمی و با حضور مسئولان استان سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از کتاب نگاره سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولین از کتاب‌نگاره «حاج قاسم ما» که توسط مرکز استانی سازمان فضای‌مجازی سراج و قرارگاه فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی طراحی و تولید شده، رونمایی شد.

کتاب نگاره حاج قاسم ما، پیوند عمیق و قلبی سردار قاسم سلیمانی با مردمان سیستان و بلوچستان از جمله سردار شهید حاج قاسم میرحسینی، شهید محبعلی فارسی، شهید حسینعلی عالی، خانواده شهدا و سران طوایف شیعه و اهل سنت را برای اولین بار با تصاویر تولید شده توسط فناوری هوش مصنوعی، به تصویر می‌کشد.

این کتاب نگاره از ۱۷ تصویر تولیدی با هوش مصنوعی تشکیل شده که در آن جلوه‌هایی از دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم استان سیستان و بلوچستان به تصویر کشیده شده است.

ارسال نظرات