خبرهای داغ:
باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم صورت گرفت؛
کرسی تلاوت قرآن کریم شامگاه پنجشنبه باحضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و اهالی محله الهیه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز شهادت مدافع حرم حجت الاسلام شهید محمدعلی قلی‌زاده در منزل این شهید والامقام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۲۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و جمعی از ساکنان محله الهیه قم بمناسبت سالروز شهادت حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده درمنزل وی گردهم آمدند و ضمن برگزاری محفل انس با قرآن با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این کرسی تلاوت قرآن کریم طی سخنانی اظهار داشت: شهدا هیچ چیزی را غیر از خدا نمی‌دیدند و آنها به لحاظ رشد و تعالی روحی مبنی بر اینکه چند روزی را در عالم سپردی می‌کنند، عاشقانه به سوی مرکز و اصل خودشان بازگشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه با بیان خاطراتی از شهید قلی‌زاده مطرح کرد و عنوان داشت: این شهید بزرگوار از لحاظ عملکردی، دلسوزی، فداکاری، اخلاص و انجام فعالیت‌های فرهنگی ممتاز بود و وی حضور ویژه‌ای در مناطق عملیاتی نیز داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهادت لیاقت می‌خواهد، اظهار داشت: امام حسین(ع) طاهر و مطهر بود، اما همین انسان گرانقدر همواره در پیشگاه خداوند آرزوی شهادت داشت، پس از این رو شهادت در جایگاه والایی قرار دارد و نصیب هرکسی نمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم بیان داشت: شهید حاج قاسم با تشکیل حلقه مقاومت، کشورهای جهان اسلام را همچون عراق، یمن، لبنان، غزه و سوریه را به یکدیگر پیوند داد و تحولی در جهان ایجاد کرد و امروز زورگویان و زیاده خواهان عالم به عذاب برسند.

کرسی تلاوت قرآن کریم در منزل شهید قلی‌زاده

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: در جنگ غزه، جبهه مقاومت یقینا پیروز است چرا که آنها با اراده‌ الهی و توکل رژیم صهیونیستی را که ادعای چهارمین ارتش قدرتمند جهان را داشت ضمن شکستن هیمنه پوشالی آن، ۶ ساعت در پادگان آنها نفوذ کرد.

این محفل قرآنی با خاطره گویی یکی از همرزمان شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی‌زاده پایان یافت.

حجت‌الاسلام محمدعلی قلی‌زاده، متولد ۱۳۴۹ در یک خانواده شریف، کم‌برخوردار و مذهبی در منطقه عشایری نقنه از توابع شهرستان بروجن و ایل غیور قشقایی بود.

آخرین مسئولیت این شهید والامقام باعنوان مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در يگان امنيتی سپاه علی بن ابي‌طالب(ع) استان قم بوده که در سال ۱۳۹۴ در جريان عمليات آزادسازی شهرک‌های شیعه‌نشین نبل و الزهرا در سوريه به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات