خبرهای داغ:
مدیر کل هواشناسی خوزستان از تداوم فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۶۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد سبزه زاری با بیان اینکه تا اوایل وقت فردا شاهد تاثیرات سامانه بارشی بر استان خواهیم بود، گفت: فعالیت سامانه بارشی سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط دور از انتظار نیست، افزود: تا اواسط هفته آینده احتمال وقوع پدیده مه یا مه رقیق در برخی از مناطق استان به ویژه راه‌های ارتباطی نیز وجود خواهد داشت.

سبزه زاری با بیان اینکه در این مدت در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات یخ زدگی سطح زمین و وقوع دما‌های صفر و زیر صفر پیش بینی می‌شود، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان می‌گوید: در شبانه روز اخیر امیدیه، آغاجاری و هندیجان با ۲۴.۷ و دهدز (دزپارت) با یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده اند.

به گفته سبزه زاری؛ در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۲۰.۳ و حداقل به ۷.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی هشدار نارنجی صادر کرد که در این هشدار آمده است: از اوایل وقت شنبه تا اواسط روز دوشنبه وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی در همه مناطق استان و بویژه جاده‌های ارتباطی دور از انتظار نیست.

بر این اساس کاهش دید افقی و افزایش رطوبت و مه و اختلال در مسافرت‌های هوایی صبحگاهی و شامگاهی پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها