مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

آوازه فلسطین به برکت انقلاب اسلامی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: اگر امروز نام و آوازه فلسطین در اقصی نقاط جهان طنین انداز شده است، به برکت انقلاب اسلامی و تدبیر داهیانه امام راحل در نامگذاری روز قدس است.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در پایان راهپیمائی مردم تبریز با عنوان جمعه های خشم از عملیات طوفان الاقصی به عنوان بزرگ ترین معجزه قرن حاضر خواند و افزود: طی آن ابهت توخالی و هیمنه خودساخته اسرائیلی ها توسط رزمندگان دلیر حماس شکسته شد.

وی شکست امنیتی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی را از دستاوردهای بسیار مهم عملیات طوفان الاقصی  عنوان و بیان کرد: غربی ها و بخصوص آمریکا از اسرائیل غاصب به عنوان شیر غران منطقه غرب آسیا می دانست در حالی که در اثر این عملیات هوشمندانه به موش ترسو تبدیل شد که بازسازی جایگاه قبلی اش غیرممکن خواهد بود.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به شکست های قبلی ارتش صهیونیستی در جریان جنگ های ۳۳ روزه، یادآور شد: در آن جنگ شاخ این رژیم تبهکار و فاسد شکسته شد و در تداوم آن و بر اثر عملیات طوفان الاقصی کمر این رژیم کودک کش شکست.

وی کشته و زخمی شدن صدها افسر و سرباز اسرائیلی و به اسارت گرفته شدن تعداد زیادی از اعضای ارتش این رژیم را نشان دهنده شکسته شدن تدابیر دفاعی و نظامی آنها دانست که این شکست ها روز به روز وسیع تر و گسترده تر می شود.

حجت الاسلام سرایی شرایط کنونی رژیم اسرائیل را همچون تار عنکبوت توصیف کرد که به نابودی قطعی روز به روز نزدیک می شود.

وی با بیان اینکه وعده مقام رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال آینده در حال تحقق است، ابراز امیدواری کرد این زمان با مقاومت مردم فلسطین و غزه بسیار زودتر فرا برسد.

نمازگزاران تبریزی در امتداد جمعه های خشم علیه اسرائیل غاصب با برپایی راهپمیایی از کودک کشی و تجاوزگری این رژیم منحوس اعلام انزجار و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها