امام‌جمعه گناباد گفت: دشمنان و عوامل آنها با شبهه‌افکنی خدمات نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند و آنها را کم‌رنگ جلوه می‌دهند، درحالی‌که با تبیین دستاوردهای نظام ترفندهای معاندان در این زمینه خنثی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۷۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه‌های نمازجمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان با ترفندهای گوناگون و بیان مطالب خلاف واقع می‌کوشند تا مردم و به‌خصوص نسل جوان را نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی ناامید سازند.

 وی ادامه داد: باید پیشرفت‌ها و توسعه کمی و کیفی نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی و غیره برای مردم از جمله نسل جوان و نوجوان تبیین شوند.

 خطیب جمعه گناباد بیان کرد: گسترش ارزش‌ها و تعالیم دینی و عزت و استقلال کشور در سطوح ملی و بین‌المللی، دستاورد مهم پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 وی اعلام کرد: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را باهدف امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و با یاری پروردگار متعال و حمایت و حضور گسترده مردم در صحنه مبارزات دوران ستم‌شاهی به پیروزی رساند که با پیروزی این انقلاب ترفندهای رژیم پهلوی برای به حاشیه راندن و حذف تدریجی دین اسلام از جامعه خنثی شد.

 صادقی نسب در بخش دیگری از سخنانش پرتاب سه ماهواره کشورمان در هفته گذشته به فضا را از جمله دستاوردهای مهم ایران در عرصه‌های علمی و فناوری فضایی عنوان کرد که نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف است.

 وی عنوان کرد: حمایت مقاومت اسلامی در کشورهای فلسطین، لبنان، عراق و یمن از مردم مظلوم غزه، رژیم اشغالگر قدس را با مخمصه بزرگی در این زمینه مواجه کرده است.

 امام‌جمعه گناباد تصریح کرد: از طرفی ادامه جنگ در غزه احتمال گسترش جنگ به سایر نقاط و جنگ جهانی را به دنبال دارد و از سوی دیگر در صورت اعلام آتش‌بس این رژیم تجاوزگر به هیچ‌کدام از اهداف خود نمی‌رسد.

 وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با بیش از یک‌صد روز تجاوز در غزه نتوانست مردم این منطقه را آواره و اسرای خود را از دست حماس آزاد کند، بنابراین این رژیم با صبر و مقاومت ملت مظلوم فلسطین و پایداری مقاومت اسلامی با استیصال بزرگی مواجه شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها